Palaute / Minsku

Moi!
Olen tyttäreni kanssa samassa joukkueessa, hän pelaajana minä jojona. Aiemmin kirjauduin sisään omilla tunnuksillani ja pystyin siirtämään meidät molemmat in tai out. Tästä syystä en käyttänyt tyttäreni tunnuksia.
Nyt sain viestin, että posti oli hänen osaltaan laitettu pois päältä ja samalla systeemi olikin muuttunut niin, että pääsen siirtämään vain sitä henkilöä jonka tunnuksilla olen kirjautunut sisään. Tällä hetkellä omilla tunnuksillani kirjautuessa pääsen ainoastaan tyttäreni profiiliin. En siis pysty merkitsemään itseäni in tai out. Mikä avuksi?

Minsku

2 vastausta artikkeliin “Palaute / Minsku”

Moikka Minsku,

edelleen pystyt ilmoittamaan kaikkia joukkueesi jäseniä ja jos tapahtuma on julkinen, niin myös joukkueen ulkopuolisia pelaajia.

Kokeila klikata niitä In/Out-nappeja haluamasi jäsenen kohdalla tapahtuman sivulla. Lisäksi managerit voivat muokata myös käyttäjän ilmoittautumiskommentteja.

1. Minsku avatar
      Minsku

Kiitos avusta, nyt onnistuu!