Vierailevia pelaajia treeneihin

Nyt voit jakaa tapahtuman linkin joukkueen ulkopuolisille ja pyytää heitä ilmoittautumaan mukaan. Siis ilman, että tarvitsee kirjautua sisään tai säätää salasanoja vierailijoiden kanssa.

Joukkueen ulkopuolisten ilmoittaminen on ollut monen käyttäjän toivelistan ykkösenä, varsinkin nyt sisäpelikauden loputtua. Kun oman joukkueen jäsenten peli-into on kauden päätyttyä vähentynyt, on tarpeen pystyä kutsumaan innokkaita extraajia joukkueen ulkopuolelta. Kesätreenit jatkuvat vielä monella joukkueella, mutta osallistujista voi olla pulaa.

Tee näin: klikkaa tapahtuman tiedoista tapahtuman ilmoittautuminen avoimeksi ja tallenna. Tapahtuman omalle sivulle tulee uusi linkki, jonka voit jakaa kavereille ja kiinnostuneille. Linkkiä klikkaamalla kaverit pääsevät ilmoittautumaan vaikka, eivät olisi joukkueen jäseniä. Lisäksi kaverit näkevät, keitä teistä joukkueen varsinaisista jäsenistä  on tulossa pelaamaan, Nimenhuudon perusajatuksen mukaisesti. Linkit ovat muotoa lopenuupuneet.nimenhuuto.com/events/12345.

Kokeilkaa ja kommentoikaa, kiitos. :)

9 vastausta artikkeliin “Vierailevia pelaajia treeneihin”

Michael

Toimiiko myös englannikielsiellä versiolla?

Moi Michael,

hyvä kysymys. Jäi sanomatta, että tämä toimii nyt vain suomenkielisessä versiossa. Mutta jos käyttöä tulee paljon, niin viilaamme toiminnallisuuden loppuun ja tuomme myös muihin kieliversioihin.

Kiitos

3. Pedro avatar
    Pedro

Loistava lisäominaisuus! Tätä on kyselleet monet!

Tarvetta todella olisi enkkuversioon, minkälaisella aikataululla tulette tekemään version englanniksi?

Hyvä jos on hyödyllinen feature! Englanninkieliseen versioon tämä tullee kesäkuun puolivälissä.

5. Michael avatar
    Michael

Kokeiltu, MUTTA kommenttiteksti ”Joukkueen ulkopuolinen” heti pois! Kyllähän tämän tietää kaikki jos listassa vieras nimi, mutta kun me lainallaan pelaajia välillä nuoremmista niin ei tällainen teksti oikein pelaajalistassa helpota yhteenkulumisen muodostamista (lisäksi teksti on suomeksi, käytämme englannikielistä versiota). Lisäksi tältö riviltä puuttuu edit painke niin en pääse edes muokkaamaan riviä

Moi Michael ja kiitos kommentista (myös noista uusista kehitysehdotuksista, joihin palaan tuonnempana!).

Pelkkä nimi ei riitä kertomaan, että kyseinen osallistuja ei kuulu vakiokokoonpanoon. Olisiko mielessä joku hyvä yleispätevä kommentti? Tuo ”ulkopuolinen” ei kieltämättä aina ole kaikkein positiivisin luonnehdinta…

Hyvä huomio tuo kieleen sekamelska, laitan korjauslistalle!

Michael

Kysymys: mihin tarvitaan tuota tietoa (ettei kuulu vakiokoonpanoon)? Eli, vosiko sen jättää ihan tyhjäksi. Voiko tuohon lisätä edit painikkeen niin jokainen voi lisätä haluamansa lisätiedon?

6. All avatar
    All

”Vieraileva pelaaja” olisi sopivampi nimitys.