Palaute: sähköpostiasetukset yhdistetyillä tunnuksilla / Laura Tuomainen

Hei!

En ole varma, onko tästä jo puhuttu, mutta ainakaan blogin etusivullta en löytänyt keskustelua.

Tilanteeni on tämä: Pelasin kesällä eri kaupungin joukkueessa asuessani siellä ja meillä oli käytössä Nimenhuuto. Muutin talveksi muualle, ja uusi joukkueenikin alkoi nyt käyttää tätä loisavaa palvelua. Haluan kuitenkin edelleen pysyä kesän joukkueessani mukana, sillä saatan saada sieltä tärkeää infoa eräästä asiasta ja palaan ehkä kyseiseen joukkueeseen ensi kesänä. Yhdistin tunnukset, sillä ajattelin sen olevan kätevää. En kuitenkaan haluaisi kesän joukkueen viikottaista sähköpostia, sillä en nyt talven aikana tee sillä mitään. Talvikauden joukkueeltani kyllä haluaisin sähköpostit.

Mutta näyttäisi siltä että Nimenhuudossa saa sähköpostiasetuksia muutettua vain yleisesti, ei siis joukkuekohtaisesti. Mielestäni olisi hyvä, jos pystyisi muuttamaan vähemmän seuraamaltansa joukkueelta sähköpostit pois ja aktiivisemmalta tuleviksi. Oletteko te tai onko kukaan käyttäjä huomannut ongelmaa, vai onko se vain minun? Vai enkö vain löydä oikeaa kohtaa muuttaa asetuksiani. Jos asia ei ole muutettavissa, ainoa mahdollisuuteni lienee pyytää joukkueen valmentajaa tekemään minulle uudet tunnukset, joita en sitten yhdistä?

t. Laura Tuomainen

ps. Kiitos muuten palvelusta. Sähköpostipalvelukin on todella toimiva, kunhan on vain joukkueen kanssa samassa kaupungissa :)

Yksi vastaus artikkeliin “Palaute: sähköpostiasetukset yhdistetyillä tunnuksilla / Laura Tuomainen”

Moikka Laura,

kiitos kehuista ja hyvästä kysymyksestä.

Sähköpostiasetuksia tosiaan saa muutettua profiilikohtaisesti, ei joukkuekohtaisesti. Päädyimme tähän käyttäjätestien perusteella: osallistujat halusivat pystyä muuttamaan kerralla sähköpostiasetuksensa. Siis siten, että ei tarvitse joukkuekohtaisesti käydä erikseen säätämässä, vaan asian saa hoidettua kerralla.

Mielenkiinnolla toki kuulemme, jos on enemmänkin tällaisia Lauran mainitsemenia tapauksia, joissa sähköposti-asetuksia pitäisi päästä tekemään joukkuekohtaisesti!

btwn, kyse on siis näistä asetuksista: Palaute: milloin jäsenille lähtee sähköpostia.