Palaute: milloin jäsenille lähtee sähköpostia / Emilia

Miten onnistuu sellainen, ettei kaikista kommenteista ym. lähde kaikille jäsenille turhaan sähköpostia?

Emilia
peka03.nimenhuuto.com

3 vastausta artikkeliin “Palaute: milloin jäsenille lähtee sähköpostia / Emilia”

Moi Emilia,

kannattaa ajatella asia niin päin, että viestin lähettäjä ei ole se päättävä taho. Viestin vastaanottaja päättää itse, mistä asioista hän haluaa sähköpostitse ilmoituksen.

Eli vähän samaan tapaan kuin vaikka telkkari tai radio. Toimitus lähettää ohjelmaa kaikille, mutta jokainen vastaanottaja päättää itse, milloin pitää TV:tä tai radiota päällä.

Joukkueen jäsen voi säätää Oma profiili-sivulla, kuinka usein haluaa sähköpostia. Voi esimerkiksi valita, että haluaa vain viikkomeilin:

Nimenhuuto sähköpostivalinnat

2. Jäppinen avatar
    Jäppinen

Hei, sähköposti-ilmoituksiin liittyen:
    Minulla on ilmoitusasetuksissa tuo ’normaalisti’, mutta en saa sähköpostiini ilmoitusta kuin kiireelliseksi merkitystä viesteistä. Missä vika? Viikko mieli tulee hyvin perille.

1. Satu avatar

Moikka Jäppinen,

Mikä ilmoitus olisi mielestäsi pitänyt näkyä sivuillasi?
      Uudet, ei kiireellisiksi merkityt ilmoitukset lähtevät hieman viiveellä, jos esimerkiksi juuri julkaistua tapahtumaa haluaakin muokata tai poistaa sen. Näin käyttäjille ei lähde virheellistä viestiä ilmoituksesta.

Kun uusi viestiketju aloitetaan siitä lähtee viestiä kaikille. Ketjun kommentoimisesta lähtee ilmoitusta vain ketjuun osallistuneille keskustelijoille. Uusi tapahtuma käyttäytyy samalla tavalla kuin uusi viestiketju.