Valitse viestin vastaanottajat

Joukkueen kiireelliset viestit voi nyt kohdistaa valituille vastaanottajille. Jos päivän pelin aikataulu muuttuu, niin kiireellisen tiedotuksen voi valita lähtevän sähköpostina ja tekstiviestinä vain peliin mukaan ilmoittautuneille. Tällainen täsmätiedotus toimii hyvin, kun asia ei koske koko joukkuetta.

Samalla viilasimme viestikentän ulkoasua. Valinnat on ryhmitelty siistimmin ja toiminnon huomio kohdistuu varsinaisen viestin kirjoittamiseen. Ohessa pari kuvaruutukaappausta ja käyttövinkkiä.

Kiireellinen viesti: uusi ulkoasu

Jos viesti on kiireellinen, laita rasti ruutuun ja pääset valitsemaan vastaanottajat ja viestikanavan.

Kiireellinen viesti: valitse vastaanottajat

Viestisi lähtee valituille vastaanottajille joko kiireellisenä sähköpostina tai tekstiviestinä – tai vaikka molempina. Kun kirjoitat tapahtumaan liittyvää viestiä tapahtuman lisätieto-sivulla, saat pikavalintoihin kyseiseen tapahtumaan ilmoittautuneet jäsenet.

Viesti tulee edelleen normaalisti joukkueen sivuille koko joukkueen luettavaksi, jotta kaikki jäsenet pysyvät perillä toiminnasta. Mutta: erillistä ilmoitusta tällaisista kiireellisistä viesteistä ei lähde kuin valituille vastaanottajille.

Ei muuta kuin kokeilemaan. Tämä toiminto oli muuten toivotuimpien listan kärjestä: kiitos kaikille palautteen antajille ja aktiivisille Nimenhuudon käyttäjille!

3 vastausta artikkeliin “Valitse viestin vastaanottajat”

1. Jussi Hirsimäki avatar
    Jussi Hirsimäki

Nimenhuutoon voisi laittaa semmosen jutun että jos on yksi tapahtuma ja voisi laittaa että nämä tietyt ihimiset näkevät sen tapahtuman.

2. Sanna Savikoski avatar
    Sanna Savikoski

Kirjoitin viestiä ja valitsin henkilöt, joille halusin lähettää kiireellisen sähköpostin. Valinnan jälkeen painoin ”Valmis”-painiketta. Selain ohjautui Suomilimiitti.fi -sivulle ja kirjoittamani viesti katosi. Selainen näppäimistä pääsin palaamaan nimenhuutoon kirjautuneena käyttäjänä, mutta se viesti tosiaan oli kadonnut.
    Tämä lienee bugi? Viesti ei siis lähtenyt sähköpostiin.

Hei Sanna,

kuulostaa siltä että sinun kannattaa tarkastaa käyttämäsi selain virusten varalta ihan varmuuden vuoksi. En nyt äkkiseltään keksi mitään bugia, joka voisi aiheuttaa napin painamisesta tyystin toiselle sivustolle siirtymisen.