Kuittaa IN-ilmoittautuminen

Nimeääkö valmentaja pelien ja harjoitusten kokoonpanot joukkueessanne? Nyt voit kuitata puolestasi tehdyt IN-ilmoittautumiset nappia painamalla. Useissa joukkueissa valmentaja tai joukkueenjohtaja tekee kokoonpanot valmiiksi tuleviin tapahtumiin. Aiemmin näitä ”ilmoittautumisia” ei ole kätevästi voinut vahvistaa, mutta nyt olemme suunnitelleet tähän apuvälineen.

Ilmoittautumiset näkyvät edelleen aivan kuten ennenkin, ja voit ilmoittautua In/Out-nappeja klikkaamalla. Mutta jos et ole itse ilmoittautunut, vaan sinut on nimetty mukaan, napissa lukeekin ”In?” kysymysmerkin kera. Klikkaa nappia kuitataksesi nimeämisen.

Valmentaja näkee kuittauksen / kuittaamattomuuden katsoessaan ilmoittautumislistaa tapahtuman lisätietosivulla. Yllä olevassa kuvassa In-ilmoittautumista ei ole kuitattu ja tästä on tieto nimilapun yhteydessä. Ilmoittautumista ei myöskään ole pakko kuitata! Kuittaamatonkin ilmoittautuminen näkyy aivan normaalisti ja lasketaan mukaan tilastoihin. Tästä ei siis aiheudu mitään lisätyötä, vaan joukkuet voivat halutessaan seurata kuittauksia.

In-ilmoittautumisen kuittaaminen auttaa varmistamaan, että tieto pelistä tai harjoituksista on varmasti päätynyt perille, ja nimetty pelaaja on tulossa paikalle.

Toivottavasti tästä on iloa ja hyötyä. Kuten aina, kommentit ovat tervetulleita! Käyttäjäpalautteen perusteella tämänkin asian arvo tuli ilmi.

9 vastausta artikkeliin “Kuittaa IN-ilmoittautuminen”

1. Janne avatar

Moro, olisiko mahdollista saada ominaisuus jolla voidaan rahata esim. valmentajat pois max. IN ilmoja laskuista? Täten saisimme aina esim. 20 poikaa ilmoittautumaan eikä valmetajat, joukkueenjohtajat ja huoltajat varaisi IN ilmoittautumisia.

2. olli suominen avatar

Ei kai tuohon valmentajien ym:den ilmoihin tarvitse järjestelmää muuttaa. Siellä esim. lisätietoja kohta mihin voivat laitta ilmoittautumisensa. Jos järjestelmään tehdään muutoksia jatkuvasti niin haittaa normaaleja toimia.

3. santtu avatar
    santtu

Valmentajan in ilmon vahvistaminen ei onnistu jos olen viimeinen max määrän pelaaja. Esim tilanteessa 9/9 pelaajaa jo pelissä ja valmentaja on laittanut minut 9. pelaajaksi (vahvistamaton in).

Moi Santtu,

kiitos ilmoituksesta. Tarkastamme ja korjaamme tuon!

4. Kati avatar

Miten saan tehtyä tuollaisen In-ilmoittatumisen. Eli meillä juuri pitäsi pysytä valitsemaan pelaavat pojat. Olen tuon myös livenä nähnty, mutta miten sen saan itse tehtyä.

t: Kati

Moi Kati,

tapahtuman lisätietosivulla voi joko tarttua nimilappuihin ja raahata ne oikeaan paikkaan, tai toisella välilehdellä klikkailla taulukkomuodossa IN- ja OUT-valinnat jokaiselle joukkueen jäsenelle.

5. Pekka avatar

Hei

6. Pekka avatar
    Pekka

Hei
    Kysyinkin tätä jo kertaalleen, mutta on tainnut mennä ylläpitäjältä ohi… Olisiko mahdollista merkata tapahtumaan valitut, mutta vielä vahvistamattomat pelaajat eri värillä kuin vahvistetut? Yhdellä silmäyksellä näkisi valittujen kokoonpanojen todellisen pelaajatilanteen.

7. Satu avatar

Hei Pekka,

kiitos viestistäsi ja mielenkiintoisesta kehitysideastasi.

Kirjoitin nyt pyyntösi meille ylös ja otan sen esille seuraavassa tuotekehityspalaverissa. Katsotaan pääsisikö se pian to do-listalle ja jatkokehitykseen.

Tiesithän, että tällä hetkellä helpoin tapa tarkistaa osallistumisensa vahvistamattomat pelaajat, on mennä tapahtuman omalle sivulle ja klikata Ilmoittautumiset-kohdan alta linkkiä Tulostettava lista. Listassa pelaajien kohdalle on merkitty heidän ilmoittautumisensa tapahtumaan.