Palaute: miksi pelaajat voivat lisätä tapahtumia / Marko

Hei Satu,

Miksi pelaajastatukselliset henkilöt pääsevät lisäämään tapahtumia?

T.Marko

2 vastausta artikkeliin “Palaute: miksi pelaajat voivat lisätä tapahtumia / Marko”

1. Satu avatar

Heippa Marko,

Kiitos viestistäsi. Nimenhuutoa käyttävät monenlaiset joukkueet. Me tavoittelemme tilannetta, jossa joukkueen toiminta ei ole yhdestä tai kahdesta aktiivista kiinni, vaan jossa mahdollisimman moni jäsen olisi aktiivinen. Esimerkiksi aikuisjoukkueilla ja harrastejoukkueilla on tärkeää, että joku muukin kuin manageri pystyy luomaan uuden tapahtuman: uuden matsin tai vaikkapa saunaillan. Tämä nostaa ryhmähenkeä ja säästää valmentajan aikaa. Samalla tämä antaa vapaat kädet joukkueen innokkaille jäsenille.

Kaikki joukkuesivujen käyttäjät pystyvät lisäämään tapahtumia, mutta jäsenet voivat muokata ja poistaa vain itse luomiaan tapahtumia. Henkilö, jolla on managerioikeudet, pystyy muokkaamaan kaikkia joukkueen tapahtumia. Joukkueen manageri voi lisäksi tarkistaa joukkueen lokista, kuka on luonut uuden tapahtuman ja milloin.

Sporttiterveisin,
    Satu

1. Riku Rantanen avatar
      Riku Rantanen

Olisiko silti mahdollista saada toiminto sellaiseksi, että manageri pystyisi pitämään muokkaus ja luomis oikeudet itsellään. Kun omalla sivullani on sellainen ongelma että nuoret vähän niinkuin pilailevat sivuilla.