Palaute: kommentin lisääminen ilmoittautumiseen / Marjo

Hei,
Olen jäsenenä neljässä eri joukkueessa ja kahdessa näistä minulla on kaksi roolia: jäsen ja manageri. Tämä siitä syystä, että pystyn lisäämään kommentteja lastani koskeviin juttuihin. Tästä ensimmäinen kysymykseni: pystynkö lisäämään managerina kommentteja siten lapseni nimilappuun, että siitä tulee puhekupla merkiksi?

Toinen ja suurempi ongelma on sekä minun että mieheni käyttäjätunnusten jatkuva lukkiutuminen. Tätä nykyä pystymme kirjautumaan joukkueen sivulle ehkä kerran, kun jo seuraavan kerran systeemi herjaa, että ”Salasana oli väärä, yritä uudelleen tai tilaa uusi salasana. (Nimi/sähköpostiosoite oli oikein)”. Mistä tämä voi johtua?

Marjo
olslhr05.nimenhuuto.com/

Yksi vastaus artikkeliin “Palaute: kommentin lisääminen ilmoittautumiseen / Marjo”

Heippa Marjo,

1) Managerina pystyt lisäämään ilmoittautumiskommentin myös muiden joukkueen jäsenten ilmoittautumisiin. Avaa Pelaajalista-välilehti tapahtuman lisätietosivulla, niin pääset kirjoittamaan kommenttisi.

2) Jos virheilmoitus kertoo salasanan olevan väärin, ja samalla olet varma, että kirjoitat juurin sen viimeisimmäksi tilaamasi salasanan täsmälleen oikein, niin joku on vaihtanut salasanaasi. Joukkueen managerit voivat vaihtaa vain omaan joukkueeseensa kuuluvan jäsenen salasanan. Todennäköisempänä vaihtoehtona pitäisin sitä, että olette jotenkin epähuomiossa tilanneet uuden salasanan ristiin, eli ensin toinen tilaa uuden salasanan ja kirjautuu sillä sisään ja seuraavaksi toinen tilaa samalle sähköpostiosoitteelle uuden salasanan, koska hänen aiemmin käyttämänsä salasana meni pois voimasta tuon edellisen tilauksen takia. Valitettavan monimutkaiselta kuulostaa, vaikka kyseessä on yksinkertainen asia… Tätä voimme toki selvittää pidemmälle, jos kerrot tarkempia tietoja aiheesta.