Palaute: useampi joukkue samaan kalenteriin / Sanni

Moikka!

Olemme tässä etisikelemässä parasta mahdollista välinettä managereiden ja joukkueenjohdon vuosisuunnitteluun.
NImenhuuto olisi parhautta, koska jokkue jo sitä kätevästi käyttää- muutama kysymys siis:

• onko mahdollista saada kahden tai useamman joukkuuen tapahtumat samaan kuukausikalenterinn näkyviin? Esimerkki: haluaisin seuran puuhaihmisenä nähdä yhtäaikaa miesten ja naisten treenit ja muut menot, ja lisäksi haluaisin tehdä managereista ja hallituksesta oman ”joukkueen”, jonka kalenteriin merkitsisin hallinnollisia juttuja. Haluaisin tarkastella kaikkia näitä asioita samassa kalenterissa, mutta pelaajat näkisvät vain oman joukkueensa tapahtumat.
  • onko mahdollista saada kuukausikalenteriin juhlapyhät yms?
  • onko kalenteriin mahdollista merkitä koknaisia viikkoja esim jollakin värillä? Valmennukselle olisi tästä iloa, saisivat ”peruskuntokauden” tai vaikkapa punttisaliohjelimien jaksot merkittyä, ja managereille vaikka ”kerää jäsenmaksut” -tyyppisiä pidempiä jaksoja.
  • onko yksitäisen pelaajan mahdollista vaihtaa omat sivunsa englanniksi? Vai onko koko joukkue väistämättä samankielinen?

Kiitos loistavista sivuista!

Sanni, Helsinki Rugby Club

3 vastausta artikkeliin “Palaute: useampi joukkue samaan kalenteriin / Sanni”

Moikka Sanni,

useamman joukkueen tapahtumia ei vielä saa yhteen kalenteriin Nimenhuudossa (tämä on kylläkin todo-listalla). Helposti usean joukkueen tapahtumat saa yhteen kalenterinäkymään vaikka lisäämällä joukkueiden kalenterit Google-kalenteriin. Lisäninfoa: http://nimenhuuto.com/faq?anchor_scroll=answer_11 . Googlekalenteriin saa myös juhlapyhät jne.

Seuran puuhaihmiset ja aktiivit pääsevät myös helposti vaihtamaan joukkueesta toiseen: http://blog.nimenhuuto.com/blogi/2012/05/10/mukana-monessa-joukkueessa/

Nimenhuuto-kalenteriin voi lisätä tapahtumia, jotka kestävät monta päivää. Eli tällaiset ”peruskuntokausi”-merkinnät onnistuvat kyllä, kunhan joukkueella on Pro-paketti.

Kielivalinta on joukkuekohtainen, eli koko joukkue on aina samankielinen.

1. Vesa avatar
      Vesa

Laitoinkin jo sähköpostia tästä samasta usean joukkueen tapahtumien katselusta.. Ajattelin vain tuoda julki että muitakin toivojia on.. (tosin vähän eri syistä, meillä monta joukkuetta/lasta, ja pitäisi pystyä suunnittelemaan mm. kuljetukset ja kuljettajat harjoituksiin)

Vesa, kiitos palautteesta. Hyvä laittaa aina huomioita tänne, niin saamme lisää infoa siitä mikä käyttäjillemme on tärkeää.