Palaute: miten tehdään seurasivut / Juuso Ilmelä

Miten tehdään / luodaan seurasivut jossa on kaikki seuran joukkueet?

Juuso Ilmelä
Helsinki Roosters

Tags:

3 vastausta artikkeliin “Palaute: miten tehdään seurasivut / Juuso Ilmelä”

Moi Juuso,

seurasivut ovat tosiaan vähän piilossa. Olemme panostaneet kehitystyössä lähes täysin joukkuesivuihin, ja seurasivut eivät tällä hetkellä ole sillä laatutasolla, jota Nimenhuudolta itse edellytämme.

Jos olet sen verran seikkailunhaluinen, ettet pelkkää epäselvyyksiä tai jopa joitakin bugeja, niin seurasivut pääsee perustamaan täältä: http://nimenhuuto.com/seurat/

Taustaa: Seurasivuilla voi yhdistää seuraan kuuluvat joukkueet saman katon alle. Seuran sivujen hallinnoijat voivat lähettää Nimenhuudossa viestejä suoraan kaikille joukkueille ja tavoittaa yhteyshenkilöt, pelaajat, valmentajat ja junnujoukkueissa pelaajien vanhemmat.

1. Mikko avatar
      Mikko

Moi ylläpitäjät,

Onko seurasivujen kautta mahdollista jo nykyisin rakentaa seura-jaosto-joukkue- rakenne, joka palvelisi monilajiseuroja? Monilajiseuroissa kun on yleensä jaostot, esim. Jalkapallo, Koripallo jne ja viestintä pitäisi saada kohdistettua esim. vain jalkapallojoukkueille.

terveisin,

Mikko Ahonen
      Mäntsälän Urheilijat ry

Morjens Mikko,

kiitos hyvästä kysymyksestä. Valitettavasti meillä ei ole tuollaista kolmitaso-mallia. Hyvä pointti kyllä, laitetaanpa korvan taakse.

Vähän kömpelö work-around… Joukkue voi kuulua useampaan ”seuraan”, joten jotain tuon suuntaista saisi tehtyä tekemällä:

• Yksi seurasivu, johon kuuluvat kaikki seuran joukkueet
        • Erillinen seurasivu jokaiselle jaostolle. Näihin kuuluvat ko. lajin seurat

Näin joukkue kuuluisi sekä seuraan että jaostoon, ja viestejä voi sitten lähettää eri ”seuran” sivuilta halutun jakelun mukaisesta.