Palaute: ilmoittautumiset piiloon joukkueen jäseniltä / AP

Moro!

Voiko tapahtumaan ilmoittautumisia laittaa piiloon omilta jäseniltä niin että vain managerit näkevät kuinka moni on ilmoittautunut?

Nyt jotkut pelaajat kyttäilevät kuinka monta on tulossa treeneihin ja jos näkevät että ei ole ”tarpeeksi” niin laittavat myös itsensä OUT. Jos eivät näkisi ilmoittautumisia niin vastaisivat IN/OUT sen mukaan miten itse pääsevät treeneihin eikä sen mukaan kuinka monta on tulossa treeneihin.

AP

3 vastausta artikkeliin “Palaute: ilmoittautumiset piiloon joukkueen jäseniltä / AP”

Moi AP,

emme varmaankaan lähde piilottamaan ilmoittautumisia. Ilmoittautumisten takiahan Nimenhuuto on olemassa: nyt tiedän missä pitää olla ja milloin ja ”Keitä tulossa treeneihin” sloganimme mukaisesti.

”Kyttäily” on joidenkin harrastama harmillinen tapa, mutta siihen pitää keksiä joku muu ratkaisu.

1. AP avatar
      AP

Eli nimenhuuto ei voi edes harkita tekevänstä valinnaiseksi tuota, että managerit voisivat itse päättää haluavatko että jäsenet näkevät muiden ilmoittautumiset vai ei?

AP, tottakai tätä voidaan harkita. Jokaista ehdotusta harkitaan.

Tässä tapauksessa tosin pidämme todennäköisenä, että paras ratkaisu löytyy jostain muualta kuin asetusten lisäämisestä.