Palaute: tiedostojen jakaminen joukkueelle / Heikki Dahlbo

Moi!
Miten saan kopioitua viestiksi esimerkiksi jonkun ulkopuolisen lähettämän mailin ja siinä olevat tiedostot.
Usein esimerkiksi kutsu johonkin turnaukseen tulee vain yhteyshenkilölle ja kutsussa on liitteitä otteluohjelmiota ym ja tämän haluasin laittaa edelleen kaikille joukkueen jäsenille?

Terveisin Heikki Dahlbo

Kohottajat.nimenhuuto.com

Yksi vastaus artikkeliin “Palaute: tiedostojen jakaminen joukkueelle / Heikki Dahlbo”

Moi Heikki,

yhden tiedoston tapauksessa lienee helpointa lähettää tiedosto joukkueen sivuille ja kopioitua viestin sisältö tiedoston omalle sivulle ”kommentiksi”. Näin kaikki joukkueen jäsenet saavat sekä tiedoston että siihen liittyvän viestin.

Jos tiedostoja on useita, niin voisi kannattaa tehdä erillinen Kansio, esimerkiksi ”Helmikuu 2013 turnaustiedot” ja lähettää tiedostot tuohon kansioon. Viestissä voi sitten tarvittaessa vielä linkittää suoraan tiedostoihin.