Joukkueellesi rahaa: Sponssisivu

Keräsimme listan yhteistyökumppaneita, jotka haluavat tukea joukkuettasi sponssilla. Joukkueesi saa tukea aina kun ostos tehdään Sponssisivunne kautta. Ja tämä ei siis maksa ostajalle yhtään enempää: sponssi tulee kauppiaan osuudesta automaattisesti.

Esimerkiksi: aiot ostaa uuden takin Stockalta ja haluat tukea joukkuetta ”Tenavat”.

1. Mene Tenavien Sponssisivulle osoitteessa http://tenavat.nimenhuuto.com/sponssi
  2. Klikkaa Siirry kauppaan-nappia
  3. Tee ostos verkossa ihan normaalisti ja samaan hintaan kuin muutenkin. Ainoa ero on, että Tenavat saa Stockalta sponssia, joka tällä hetkellä on 9,20 % ostoksestasi!

Joukkuetta voi tukea, vaikkei olisi joukkueen jäsen tai kirjautunut Nimenhuutoon. Tavoitteena on tuoda joukkueiden varainkeruuseen uusi ja helppo lisäkanava. Verkossa ostaminen on kovassa kasvussa, joten uskomme tästä olevan paljon hyötyä Nimenhuudon käyttäjille.

Tarjoamme nyt julkaisun yhteydessä Sponssisivun maksutta kaikille Nimenhuudossa oleville joukkueille. Sponssisivu on helppo ottaa käyttöön, tarvitsemme vain joukkueenne tilinumeron sponssien tilittämistä varten. Käyttövinkki: valitse joukkueesi ylävalikosta Pro > Sponsoroinnin hallinta, niin pääset ottamaan Sponssisivun käyttöön. Kannattaa jakaa joukkueenne Sponssisivun linkkiä sekä viesteissä että vaikkapa Facebookissa.

Mukana olevia kauppoja on useita ja monelta eri alalta. Jos mieleesi tulee joku tietty kauppa, joka olisi hyvä saada mukaan, niin laita kommenttia!

11 vastausta artikkeliin “Joukkueellesi rahaa: Sponssisivu”

1. Michael avatar

eipä näy Pro-valikossa jos kielivalinta on Englanti :(

2. Kari avatar

Meillä on EPS yhteinen tili, ja viitenumerolla määritellään joukkue.
    Miten voimme ottaa käyttöön sponssin jotta raha ohjautuisi meille oikein?

Kari

Moi Kari,

kiitos palautteesta. Pitääpä lisätä sponssien hallintasivulle kenttä viitenumeroa varten.

3. anna avatar
    anna

eikä näy Pro-valikossa jos kielivalinta on ruotsi, miten saamme käyttöön?

Anna, Michael: Sponssisivu on tosiaan näin aluksi vain suomeksi. Jos konsepti toimii ja käyttöä löytyy, niin teemme eri kieliversiot.

Jos Sponssisivun erikielisyys ei haittaa, niin saatte sen otettua käyttöön vaihtamalla joukkueen kielen suomeksi, klikkaamalla toiminnon käyttöön ja vaihtamalla kielen takaisin.

5. Olli-Pekka avatar

Sponsorisivut on loistava rakenne. Oletteko tarkistaneet verottajan kannan palveluun ja siitä saatavaan tuottoon?

Kiitos, kiva kuulla että kelpaa!

Verottaja on vain tyytyväinen, kun tulee taloudellista aktiviteettia. Olemme käyneet läpi erilaisia skenaarioita ja ainakin nyt aluksi helpointa on, että Nimenhuuto maksaa tuoton lahjoituksena. Lahja on saajalle veroton tiettyyn rajaan saakka. Hoidamme siis vain omat veromme ja kirjanpidon, ja lahjan saaja huolehtii sitten itse tarvittaessa ilmoitukset verottajalle.

Jos ja kun konsepti on teidän käyttäjien kannalta kiinnostava ja volyymit nousevat, tulee todennäköisesti kyseeseen tuottojen käsittelyn tarkempi suunnittelu esim. rekisteröityjen yhdistysten tapauksessa, jotta esimerkiksi ALV saadaan käsiteltyä optimaalisemmin.

6. Marko avatar
    Marko

Aktivoin joukkueellemme tuon sponssipalvelun ja laitoin jäsenille tiedoksi sen jaettavaksi tarkoitetun linkin. Vaimo kävi nimenhuudossa ja klikkasi tuota kyseistä nettilinkkiä. Avautuvan sponssi-sivun lopussa oli kohta ”Katso joukkueen sponsoroinnin asetukset ja tilastot.”. Klikkaamalla sitä hän pääsi muuttamaan joukkueen tietoja, myös sponssien maksatukseen tarkoitetun tilinumeron! Mielestäni tuo oikeus pitäisi olla vain managerilla, jotta rahat päätyvät oikeaan paikkaan… Saatteko korjattua saman tien!

Moikka Marko,

Sponssitilin tilinumeroa pystyvät tosiaan muokkaamaan joukkueen sivuille sisäänkirjautuneet jäsenet. Onko se ongelma teidän joukkueessanne?

Tämä on näin siksi, että monessa joukkueessa rahastonhoitaja ei ole joukkueen manageri Nimenhuudossa.

1. Tarja Havia avatar
        Tarja Havia

Luulen, että tilinumeron muuttamisen mahdollisuus kenen tahansa sisäänkirjautuneen toimesta voi muodostua ongelmaksi. En kyllä suosittelisi moista mahdollisuutta kaikille pelaajillekin. Nuorista kun voi koiruus mielessään olla kivaa tehdä kepposia.

2. Ari avatar
        Ari

Mielestäni tuo oikeus rahoihin ( tilinumeroihin ) voisi olla vain manageri oikeudet omaavallilla, koska managerioikeudet voisi olla vaikka 10 eri henkilöllä tai useammalla, mutta ei kaikilla missään nimessä. Rahastonhoitaja voisi olla managerioikeuksilla ns.ylläpidossa mukana, vaikka ei mitään muuta seuraa kuin rahaliikennettä. Ja managerioikeuksia voisi ylläpidosta lisätä ja poistaa jos on tarvetta… Noissa rahaliikenteissä voi joskus tulla tilanteita joihin ei kannata antaa tälläistä avointa valtakirjaa tilinumeroiden muutoksille joita kuka vaan jäsen pääsee käsittelemään. Sekaannuksia tuossa tilien muuttamisessa jos tulee on verottajan kanssa todella kusessa. Tuollainen tilinumeron vaihtaminen kaikkien jäsenten saataville ei tuo turvallista tunnette tälle palvelulle eli kannattaisi paneutua tähän kohtaan ja korjata / rajata tilinumeroiden vaihtaminen jotenkin. Kiitos.