Palaute: osallistumistilastoon monta tapahtumatyyppiä / Elias Julkunen

ja kiitoksia ensiksi erinomaisesta palvelusta. Ohessa pieni kehitysehdotus.

Ryhmittelemme joukkueemme ottelut Nimenhuudossa kolmeen muotoon: S-peli (sarjapeli), H-peli (harkkapeli) ja Turnaus. Tämä selkiyttää pelaajille sitä, minkälainen tapahtuma on kyseessä.

Käytän ilmoittautumistilasto-työkalua paljon, mm. pelivuorojen miettimisen avuksi. Ongelmia aiheuttaa, etten voi valita kuin yhden tapahtumatyypin ilmoittautumiset laskettavaksi, joten en pysty näkemään yhdellä haulla, ketkä ovat päässeet useimpiin peleihin ja kenen vuoro olisi huilata.

Olisko mahdollista lisätä Ilmoittautumistilasto-sivun tarkempaan hakuun mahdollisuus valita monenlaisia tapahtumia kerralla, esim. turnaus + s-peli + h-peli?

t. Elias

3 vastausta artikkeliin “Palaute: osallistumistilastoon monta tapahtumatyyppiä / Elias Julkunen”

Moi Elias,

kiitos hyvin taustoitetusta kehitysehdotuksesta! Tällaisia on ilo lukea. :)

Laitanpa tästä tiedot todo-listallemme. Pitäisi olla ihan mahdollinen parannus.

1. Petu avatar

Moi.
      Vielä ilmoittautumistilastosta:
      Meillä käytetään tilastoa laskutuksen pohjana eli tietyn ajanjakson ilmoittautumiset kasataan exceliin ja vatkataan edelleen laskuiksi. Ongelmana ovat joukkueen ulkopuolisten ilmoittautumiset, jotka eivät päädy mukaan tilastoon. Olisiko tähän jotain keinoa? Voisiko noita yllä mainittuja tapahtuma-haun valintavaihtoehtoja laajentaa myös siten, että listalle saisi pelkät jäsenet/pelkät ulkopuoliset/jäsenet + ulkopuoliset?

Tähän päivitystä: usean tapahtumatyypin valinta kerralla on valmiina.

Joukkueen ulkopuolisten tilastointiin ei vielä ole mitään muuta keinoa, kuin tehdä oikeat tunnukset sellaisille jäsenille, joiden halutaan olevan mukana tilastoissa.