Palaute / Panu Aho

Terve,

Tutustuin vasta äskettäin palveluunne ja täytyy todeta että hyvältä vaikuttaa. Edustan ammattikorkeakoulun opiskelijoille tarkoitettua yleisliikuntaseuraa ja palvelunne vaikuttaa lähes täydelliseltä meidänkin tarpeisiinne, muutamalla kehitysehdotuksella:

1) Olisiko tapahtuman lisäämiseen tai johonkin sivuston globaaliasetuksiin mitenkään mahdollista saada täppä, josta voisi valita että pystyykö pelajaat ”innaamaan” ja ”outtaamaan” myös toisiaan vai ainoastaan itsensä? Taustalla tässä on ajatus jos haluaisin käyttää nimenhuutoa alustana esim. sulkapallovuorojen varaamiseen periaatteella että ensimmäisenä varannut saa vuoron käyttöönsä. Tuo ilmojen maksimimäärä-ominaisuushan jo löytyykin, joka siis tässä tapauksessa määriteltäis yhdeksi.

2) Liittyen edelliseen, jos haluaisin laittaa vaikka nyt nämä kaikki sulkapallovuorot koko kaudeksi eteenpäin nimenhuuto.comiin, kuitenkin siten että jokaiselle vuorolle pystyy ilmoittautumaan aikaisintaan viikkoa ennen vuoroa. Tällaista tapahtumien ”esilisäämistä” oli joku tuossa pari sivua sitten jo ehdottanutkin!

Kuten sanottu muuten palvelu vaikuttaa erittäin lupaavalta ja olisimme ilomielin valmiit maksamaan tuon pro-paketin jos vaan nuo pikkujutut saadaan (lähi)tulevaisuudessa korjattua!

yst. terv.

Panu Aho
Turun ammattikorkeakoulun liikuntaseura TULI ry

Yksi vastaus artikkeliin “Palaute / Panu Aho”

Moi Panu,

kiitos kehuista ja palautteesta!

1) Tapahtumien logista kyllä näkee, jos joku on käynyt muuttamassa ilmoittautumisia. Väärinkäytösten (ja vahinkojen) selvittäminen on aika suoraviivaista, ja koska ongelmia ei ole tullut, niin emme ole suunnitelleet tällaista lisäasetusta…

2) Joo, tämä on hyvä ehdotus. Eräänlainen ”Save the date”-toiminto, kuten amerikassa sanottaisiin. Katsotaan missä vaiheessa saamme tällaista työn alle.

Pahoittelut vastauksen viipymisestä.