Palaute / Ville M

Jostain syystä en saa lisättyä uutta pelaajaa juuri luotuun joukkueeseen, vaikka salasana-kenttä on tyhjä jne… Ei suostu lähettämään salasanaa sähköpostiin, kun ei ole mitään nappia, mistä sen saa lähetettyä.

Ville M
MU 2007

Tags:

5 vastausta artikkeliin “Palaute / Ville M”

Huh, Ville, kerro lisää: et siis näe uuden pelaajan lisäyssivulla nappia Lisää jäsen? Saisitko otettua sivusta kuvaruutukaappauksen?

Pelaajien lisäys tuntuisi nimittäin toimivan ihan normaalisti, kun testasin.

Käytätkö yksittäisen pelaajan vai usean pelaajan lisäyssivua? Puuttuuko nappi molemmista?

1. Ville M avatar

http:// < url-to-image >

Juu, voi olla omaa osaamattomuuttanikin, mutta en vain onnistu… :D

Selvä tapaus, kiitos screenshotista!

Yrität käyttää uuden pelaajan omatoimista joukkueeseen liittymistä. Siihen tarvitsee joukkueen manageri-sivuilla määritellyn salasanan. Jos olet joukkueen manageri, niin voit asettaa joukkueen salasanan myös tyhjäksi ja päästää kaikki kiinnostuneet liittymään joukkueeseen.

Kun haluat lisätä uusia jäseniä joukkueeseen, niin kirjaudu sisään joukkueen sivuille ja valitse ylävalikosta Pelaajat > Lisää tai kutsu jäseniä.

1. Ville M avatar

Jep, yritän jättää salasanakentän tyhjäksi, mutta kun painan ”Tallenna”, niin se luo heti uuden salasanan, joten en saa sitä jäämään ns. tyhjäksi… :)

Eli joukkueesi taitaa olla junnujoukkue?

Junioreiden ja lasten joukkueiden tapauksessa noudatamme vähän muita tarkempaa tietoturvapolitiikkaa. Se näkyy muun muassa siinä, että tällaisilla joukkueilla joukkueeseen mukaan liittyminen vaatii aina salasanan.

Mutta semmoinen bugi siinä on, että tuosta säännöstä ei kerrota tietoja tallennettaessa. Laitanpa todo-listallemme tämän. Kiitos huomiosta!