Palaute / Marko

Moi,

Olen värkkäämässä meidän joukkueelle omaa sivustoa ja olen piakkoin kutsumassa sinne pelaajia. Törmäsin kuitenkin yhteen ”ongelmaan”, johon en löytänyt vaihtoehtoa:

Onko mahdollista piilottaa pelaajalistasta pelaajien sähköpostiosoitteet? Meidän joukkue koostuu 6-8 vuotiaista lapsista, jolloin sähköpostiosoitteet ovat suurimmaksi osaksi heidän vanhempiensa osoitteita. Osa heistä ei (osittain) ymmärrettävistä syistä halua sähköpostiosoitettaan ilmi edes joukkueen sisällä, jotta se ei leviäisi edes ”puolijulkisesti”. Omasta mielestäni osoitteen näkyminen on hyvä juttu, jolloin esim. kyytien järjestäminen on helpompaa.

Jotta kaikkia voisi miellyttää niin olisiko profiilissa mahdollista määrittää haluaako sähköpostiosoitteensa näkyviin vai ei (tai onko tämä jo nyt mahdollista mutta en löytänyt toimintoa)?

Marko

2 vastausta artikkeliin “Palaute / Marko”

Moi Marko,

eipä ole aiemmin tullutkaan vastaan tällainen, että sähköpostiosoitteet eivät saisi näkyä joukkueen muille jäsenille… Olet oikeassa, tuollaiseen ei ole asetusta. Pikaratkaisuna tulee mieleen, että nuo tietyt joukkueen jäsenet voi lisätä ilman sähköpostitietoa. Tällöin he eivät saa sähköpostitiedotteita tai viikkomeiliä joukkueen uutisista, mutta voivat toki ilmoittautua tapahtumiin ja lukea viestit sivustolta.

Laitan sähköpostiosoitteiden piilottamisen mahdollisesti tehtävien asioiden listalle. Kiitos palautteestasi!

1. Riku Rantanen avatar

Aikaa onkin jo kulunut, mutta tätä muutosta kaipaisin yhä :)