Palaute / Mikael Ahlström

Olen toiminut juniorijoukkueen Nimenhuutomanagerina. Nyt poikani (jonka nimissä minulla oli manageri-oikeudet) lopetti joukkueessa ja poistin hänet joukkueesta. Joukkueen johtajalla on managerioikeudet, mutta hän ei ole ikinä kirjautunut eikä alkuperäistä kutsua ole tallessa. Kävi ilmi että joukkueessa ei ole muita managerioikeuden omaavia. Eli nyt meillä on joukkueen Nimenhuuto – mutta ei manageria. Voi joku joukkueen jäsen saada managerioikeudet vai onko koko joukkue pakko tehdä uudestaan?

Mikael Ahlström

Yksi vastaus artikkeliin “Palaute / Mikael Ahlström”

Moi Mikael,

eiköhän tämä jotenkin saada ratkaistua. Helpointa on, jos joukkueenjohtaja kävisi sivulla tilaamassa itselleen uuden salasanan, jolla pääsee kirjautumaan sivuillenne. Onnistuisiko tämä?

btw. pelaajalistanne mukaan managerioikeuksia kyllä näyttäisi olevan useammalla jäsenellä…