Saimme valmiiksi Nimenhuuto comin seurasivut Seurasivujen kautta urheiluseurat…

Saimme valmiiksi Nimenhuuto.comin seurasivut. Seurasivujen kautta urheiluseurat tavoittavat joukkueidensa kaikki jäsenet tehokkaasti. Tieto kulkee seuralta suoraan pelaajille ja vaikkapa junnujoukkueiden vanhemmille.

Tavoitteemme on vastata urheiluseurojen usein esittämään toiveeseen tuoda seura lähemmäs pelaajia, huoltajia ja vanhempia. Ei siis uusia investointeja tai oletuksia, että seuran jäsenet tulisivat käymään seuran toimistolle tai nettisivuille säännöllisesti, vaan tuodaan seuran tiedotukset sinne, missä ihmiset muutenkin ovat.

Käyttövinkki: hanki seuran Nimenhuuto-sivut osoitteessa nimenhuuto.com/seurat, ja yhdistä sitten seuraan siihen kuuluvat joukkueet. Sen jälkeen seuran sivuilla kirjoitetut viestit menevät myös kyseisille joukkueille.

Lisäksi joukkueet voivat omalla Nimenhuuto-sivullaan jatkaa keskustelua aiheesta. Siis vaikka siitä seuran kausijulkaisun joukkuevalokuvauksen aikataulusta tai vapaana olevien salivuorojen käytöstä jne.

Huom: sama systeemi toimii hyvin turnausjärjestäjän käytössä! Turnauksen järjestäjä voisi tehdä ”seurasivut”, yhdistää turnaukseen osallistuvat joukkueet sivuihin ja sitten tiedottaa aikatauluista, muutoksista ja tuloksista suoraan joukkueille.