Tekstiviestit Pro-pakettiin

Ylpeinä esittelemme: joukkuetekstiviestit! Tekstiviestien lähetysominaisuus on yksi eniten kysytyistä uudistuksista, joten tartuimme toimeen ja rakensimme Nimenhuuto.comiin tekstiviestien lähetysominaisuuden.

Kyse on siitä, että tekstari on edelleen yksi tehokkaimmista keinoista tavoittaa joukkueellinen ihmisiä: kännykkä on aina mukana ja kaikilla kännyköillä voi lukea tekstareita. Seuraavan kerran, kun tulee pikaista tiedotettavaa, niin asiasta voi vaivattomasti ilmoittaa joukkueen jäsenille myös tekstiviestillä.

Tekstiviestien tarpeellisuutta on käyttäjäpalautteessa perusteltu mm. sillä, että treenipaikka tai aikataulu voivat muuttua pikaisesti ja että kaikki joukkueen jäsenet eivät aina ole netin ääressä tai lukevat sähköposteja kovin harvoin. Totta!

Käyttövinkki: uuden viestin kirjoittamisen yhteydessä on lähetä myös tekstiviestinä-rasti. Tekstari-vaihtoehdon valittuaan voit valita, kenelle viesti lähtee suoraan kännykkään. Tekstarit ovat niin henkilökohtainen viestitystapa, että niiden käyttöönotto vaatii että joukkueen jäsenet vahvistavat oman puhelinnumeronsa erillisellä vahvistuskoodilla. Näin pyrimme varmistamaan, että viestejä lähtee vain oikeista numeroista ja vain oikeille vastaanottajille. Oma numero vahvistetaan valitsemalla ylävalikosta Oma profiili-sivu ja klikkaamalla vahvistuslinkkiä. Helppoa!

Joukkuetekstiviestit voimme tarjota vain Pro-paketin ostaneille joukkueille. Samalla Pro-paketin hinta nousee hieman, mutta kaikki Pro-paketin jo ostaneet saavat tekstiviestit kaupan päälle koko vuositilauksensa ajaksi – suuri kiitos tuestanne!

Kokeilkaa tekstareita ja kertokaa kokemuksia ja palautteita tämän blogikirjoituksen kommenttiosioon. Kiitos vielä toimintoa ehdottaneille, mm. Mobi, Jyrki, Tiina ja Lasse.

2 vastausta artikkeliin “Tekstiviestit Pro-pakettiin”

1. Jyrki avatar

Ovcatko tekstiviestit vain yhteen suuntaan, eli vain käyttäjille päin? Onko tulossa mahdollisuutta kuitata osallistuminen tekstiviestillä?

1. ylläpitäjät avatar
      ylläpitäjät

Moi Jyrki,

tekstiviestit ovat nyt vain yhdensuuntaisia tiedotuksia joukkueelta jäsenille. Ajatuksena on se, että SMS on varma tapa tavoittaa porukka nopeasti esim. äkillisten aikatauluvaihdosten aikaan.

Mutta jos tekstareiden käyttöä tulee paljon ja kaksisuuntaiselle viestinnälle on kysyntää, niin kyllähän me semmoisen teemme. Tässä vaiheessa tuntuu tekstareille olevan tosi paljon käyttöä! Katsotaan miten homma kehittyy.

Kiitos kysymyksestä!